Δευτέρα 25 Ιουνίου 2012

Μικρά μυστικά για σπίτι μοσχομυριστό

Τα αρωματικά κεριά ή τα ινδικά στικς είναι δύο επιλογές για να αρωματίζουμε φυσικά το σπίτι μας˙ το χώρο που καταφεύγουμε για να ηρεμήσουμε και να αισθανθούμε όμορφα. Τον τελευταίο καιρό έχω ανακαλύψει και άλλους.
Τον πρώτο τον διάβασα στις πρακτικές συμβουλές του περιοδικου vita. To δοκίμασα και σας το προτείνω γιατί είναι απρόσμενα αποτελεσματικό˙ σχεδόν μαγικό.

Όταν άλλαξα τη σακούλα της ηλεκτρικής σκούπας έσταξα στην καινούρια λίγες σταγονες από το αγαπημένο μου αιθέριο έλαιο - «Ορφέας και Ευριδίκη» με κυρίαρχο συστατικό τη σαγηνευτική βανίλια από τη Fresh Line είναι το δικό μου- και κάθε φορά που βάζω σκούπα μοσχοβολάει ολόληρο το σπίτι.
Το καλύτερο είναι ότι με τον τρόπο αυτό, ακόμα και το βαρετό σκούπισμα με την ηλεκτρική γίνεται μια ευχάριστη απασχόληση.
Ο δεύτερος τρόπος θα έλεγα ότι είναι ένας αυτοσχεδιασμός πάνω στον πρώτο, για να έχει το αποτέλεσμα μεγαλύτερη διάρκεια. Στον κουβά με το νερό του σφουγγαρίσματος λοιπόν όπου δεν μπαίνουν πια χημικά παρά μόνο μισό φλυτζάνι ξύδι προσθέτω επίσης δύο-τρεις σταγόνες από το αγαπημένο μου αιθέριο έλαιο ή απλά αδειάζω τα υπολείμματα  από το νεράκι που έχουν μείνει στο burner που έχω κάψει το λαδάκι την προηγούμενη μέρα.
Μόνο η μοχοβολιά που μένει στη σφουγγαρίστρα σε κάνει να βλέπεις και το σφουγγάρισμα με άλλο μάτι.
Και μετά απ΄όλα αυτά σκέφτομαι: Βρε κοίτα τι μηχανεύεται ο άνθρωπος στον καιρό της κρίσης για να κάνει και τα βαριά να μοιάζουν ανάλαφρα˙ σχεδόν πούπουλο και μάλιστα αρωματισμένο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου